Как создать, завоевать и удержать рынок / Пер. с англ. В.А.Гольдича, А.И.Оганесовой
Жауапкершілікке қатысты мәліметтер
Науч. ред. и авт. вступ. ст. Б.А.Соловьев
Басылым қаласы
М.
Баспа
ООО "Изд-во АСТ"
Басылған жылы
2000
Көлемі
272с
Пәндік рубрика
экономика
Ғылыми кітапхананың ББК индексі
33С
Авторлық белгілер
К73
Орналасу түрі
3
Негізгі мәтін тілі
рус
Материал түрі
Мәтін
Дәйексөз келтіру
ГОСТ
Котлер Ф.. Маркетинг в третьем тысячелетии / Науч. ред. и авт. вступ. ст. Б.А.Соловьев . – М.: ООО "Изд-во АСТ", 2000. – 272с.
APA
Котлер, Ф. (2000). Маркетинг в третьем тысячелетии ООО "Изд-во АСТ" https://atyrau-edu.kz/fund/show/62e0751a-8a86-4c37-ad2d-5bc535364871
MLA
Котлер, Ф.. Маркетинг в третьем тысячелетии. ООО "Изд-во АСТ", 2000. 272с. Accessed 27 Oct. 2025.
Әзірге пікірлер жоқ. Бірінші болыңыз!
Оқырмандардың сөрелерінде
Бұл кітап ешбір қоғамдық сөреде табылмады.
Кітаптан дәйексөздер
Бүгінгі бағдарламалау – бағдарламалық жасақтама жасаушылар үлкенірек және жақсырақ ақымаққа төзімді бағдарламалар жасауға ұмтылатын, ал Әлем үлкенірек және жақсырақ ақымақтар жасауға ұмтылатын жарыс. Әзірге Әлем жеңіп келеді.